dissabte, 2 de juny del 2007

Testimonis personals de l'atemptat d'ETA a Vic

Aquí hem recollit alguns testimonis de familiars del nefast atemptat d'ETA a Vic el 21 de magi de 1991:

MªRosa Vila-seca Sanfiz, 43 anys
On estaves al moment de l'explosió? A Can Serrallonga, a la plaça paradís, comprant sabates per un casament, eren les 7 de la tarda.
Què vas sentir? Una explosió. Va tremolar tota la botiga.
Què vas pensar? Vaig creure que era una explosió de les obres que estaven fent a la plaça, peró tot i així vaig pensar que s'havien passat amb la magnitud de l'explosió.
Què vas fer? Vaig continuar comprant com si no hagués passat res.


Montse Arumí Cassany, 46 anys
On estaves al moment de l'explosió? Estava fent el sopar a casa meva, a Calldetenes.
Què vas sentir? Una explosió molt forta.
Què vas pensar? Que era una explosió de gas.
Què vas fer? Com que es van començar a sentir sirenes, vaig posar TVO per saber què havia passat i me'n vaig assebantar.


Martina Vila Sañé, 50 anys
On estaves al moment de l'explosió? A la feina. A la Rambla del Passeig.
Què vas sentir? Una explosió molt forta però no vaig saber d'on venia.
Què vas pensar? Que era una explosió de gas molt forta.
Què vas fer? Vaig seguir treballant.
Com ho vas saber? El meu home, que treballava molt a prop del lloc de l'explosió, em va trucar i m'ho va explicar.